Påskvirkning, Duk med kaniner


Påskduk med kaniner

I dessa COVID-19 tider så rullar livet på som vanligt för mig och min familj. Jag har tyvärr inte fördelen att få jobba hemifrån utan behöver åka till jobbet som vanligt varje dag.
När jag jobbar så sitter jag i bilen mellan 1 och 2 timmar per dag, det går inte att komma till mitt jobb utan bil.
Även nu i isoleringstider är allt precis som vanligt för mig, det vill säga.
Funderade på just mitt bilåkande till jobbet 
här om dagen, att jag faktiskt sitter i en bil ca 1,5 timma varje dag som jag annars hade kunnat använda till att virka :D
Snacka om att man är skadad :D :D :D 

Duken är inte blockad utan precis nygjord. Söt är den i vilket fall (även om den inte döljer den skumma färgen i botten på glasbordet den ligger på).
Jag ville göra en ny duk till påsk och hittade den här filmen på youtube

Nu gjorde jag om min duk lite, ex satte dst under kaninerna ex, men den blev ju lite söt i vilket fall.
Får se ifall jag får tid att skriva ner mönstret som jag gjorde någon dag snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar